انتصاب اعضای جدید شورای مرکز رشد دانشگاه

۰۷ تیر ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۱ کد : ۱۰۰۹ اخبار
تعداد بازدید:۳۳۵
اعضای جدید شورای مرکز رشد دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل منتصب شدند.

به استناد بندهای ۳، ۵ و ۶ ماده ۸ اساسنامه مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و به پیشنهاد مدیریت مرکز رشد، معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه و ریاست محترم دانشگاه، آقایان دکتر مجید عباسی، دکتر سید اصغر غلامیان و دکتر محمدمهدی پایدار از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه به عضویت در شورای مرکز رشد دانشگاه برای یک دوره دوساله منصوب شدند.
هم­چنین ریاست دانشگاه، جناب آقای مهندس امیرحسین نیازی مدیرعامل محترم شرکت دانش‌بنیان خزرترانسفو را به عنوان نماینده یکی از شرکت‌های خصوصی فعال خارج از دانشگاه به عضویت در این شورا منصوب کردند.
گفتنی است با اتمام دوره عضویت حکم اعضای شورا در دوره قبل، ریاست دانشگاه طی نامه­‌ای از تلاش‌های ارزنده و همکاری صمیمانه آقایان دکتر محسن جهانشاهی و دکتر احمد آل‌احمد به واسطه فعالیت اثربخش این عزیزان در دوره قبلی شورای مرکز رشد، تشکر و قدردانی نمودند.
لازم به ذکر است، شورای مرکز رشد دانشگاه طبق اساسنامه مصوب وزارت عتف، به ریاست معاون پژوهش و فناوری و دبیری مدیریت مرکز رشد و با همکاری اعضای هیئت‌علمی همکار و نمایندگان صنعت در دوره­های دوساله به سیاست‌­گذاری در مورد فعالیت‌های مرکز رشد و توسعه فعالیت‌های مرتبط با تجاری­‌سازی فناوری و نوآوری و نیز تصویب برنامه‌­های کوتاه­‌مدت و بلندمدت این حوزه خواهد پرداخت. 
مرکز رشد دانشگاه، ضمن تشکر و قدردانی از اعضای شورا در دوره قبل، حضور اعضای جدید در شورای مرکز رشد را خیرمقدم عرض نموده و برای تمامی عزیزان توفیق روزافزون برای دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده دانشگاه را در سال "تولید؛ دانش­‌بنیان، اشتغال‌­آفرین" آرزومند است. 


نظر شما :