نشست مدیران مراکز رشد واحدهای فناور کشور

۳۱ تیر ۱۴۰۱ | ۱۵:۲۶ کد : ۱۰۶۶ اخبار
تعداد بازدید:۲۹۲
نشست مدیران مراکز رشد واحدهای فناور کشور با هدف انتقال تجربه و تبادل نظر پیرامون مباحث مرتبط با مراکز رشد، در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۵ و ۱۶ تیرماه، در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار شد.
نشست مدیران مراکز رشد واحدهای فناور کشور

شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان میزبان نشست مدیران مراکز رشد واحدهای فناور کشور با هدف انتقال تجربه و تبادل نظر پیرامون مباحث مرتبط با مراکز رشد بود.

دکتر حمید مشرقی مدیر مرکز رشد دانشگاه با حضور در این جلسه به بیان نقطه نظرات و موارد موردنیاز و دغدغه‌ و چالش‌های موجود وضعیت فعلی پرداختند.

نشست مدیران مراکز رشد واحدهای فناور کشور در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۵ و ۱۶ تیرماه ۱۴۰۱ به مدت دو روز در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار شد. این نشست با حضور و سخنرانی رئیس شهرک، دکتر امید رضایی‌فر معاون و دکتر مصطفی صفدری مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، پنل هم‌اندیشی «از ایده تا بازار» در شرکت‌های نوپا با حضور مدیران مراکز رشد کشور برگزار شد و در ادامه پنل‌های هم‌اندیشی با هدف انتقال تجربه و تبادل نظر پیرامون مباحث مرتبط با مراکز رشد برگزار شد.

در این نشست که بیش از ۱۵۰ نفر از مدیران مراکز رشد کشور و مسئولان مرتبط حضور دارند، به بیان چالش‌ها و راهکارهای امروز عرصه فناوری و نوآوری کشور پرداخته شد.


نظر شما :