دستاورد شرکت فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

طراحی و ساخت دستگاه رول و پرفراژ ملحفه‌های بهداشتی یک‌بارمصرف توسط اکسیر سلامت طبرستان

۱۳ مهر ۱۴۰۰ | ۱۸:۴۷ کد : ۲۱۷ اخبار
تعداد بازدید:۷۴۸
طراحی و ساخت دستگاه رول و پرفراژ ملحفه‌های بهداشتی یک‌بارمصرف توسط اکسیر سلامت طبرستان

در راستای مبارزه با شیوع بیماری کرونا و پس از طراحی، ساخت و بهره‌برداری از دستگاه تولید ماسک پزشکی در سال گذشته، اکسیر سلامت طبرستان از طراحی و ساخت دستگاه جدید خود خبر داد. دستگاه رول و پرفراژ ملحفه‌های یک‌بارمصرف بهداشتی به همت پژوهشگران اکسیر سلامت طبرستان مستقر در مرکز رشد فناوری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل طراحی و ساخته شده و اکنون به بهره‌برداری رسیده است.

مهندس ابوالفضل امیرکیان معاونت فنی و اجرایی اکسیر سلامت طبرستان پس از رونمایی از این دستگاه و با اشاره به ویژگی‌های فنی دستگاه از قابلیت‌ها و موارد استفاده از تولیدات آن نکاتی را بیان کردند. این رول‌ها با عرض ۶۰ تا ۸۰ سانت و در طول‌های مختلف از یک متر تا ۴۰ متر جهت پرفراژ و برش قابل تنظیم و ارائه هستند. رول ملحفه‌های بهداشتی از نرم‌ترین منسوجات نبافته تهیه‌شده‌اند و استفاده‌ای آسان دارند این رول‌ها محصولی بسیار کاربردی در مراکز بیمارستانی و مطب پزشکان، هتل‌ها و مهمان‌خانه‌ها، هواپیما، قطار و مراکز ماساژ است زیرا از انتشار عفونت جلوگیری کرده و سلامت افراد را به خطر نمی‌اندازد.

همچنین مهندس افرا وحیدی شمس معاون تحقیق و توسعه اکسیر سلامت طبرستان با بیان کاربردهای فراوان این ملحفه‌ها حتی پس از دوران بیماری کرونا و لزوم استفاده هرچه بیشتر آن جهت پیشگیری از شیوع سایر بیماری‌ها از آمادگی جهت ساخت دستگاه برای سرمایه‌گذاران و همچنین همکاری‌های بیشتر با بیمارستان‌ها و پزشکان و همچنین سایر مراکز اقامتی و عمومی ذی‌ربط جهت تولید و گسترش استفاده از این محصولات بهداشتی خبر داد.

روابط عمومی دانشگاه تولید این محصولات کاربردی را به پژوهشگران شرکت و مرکز رشد دانشگاه تبریک می­گوید. هم­‌چنین متقاضیان محصول می­توانند از طریق مراجعه به مرکز رشد دانشگاه و یا کانال­های ارتباطی زیر برای ثبت درخواست خرید اقدام نمایند:

www.exirmask.ir

۰۱۱-۳۲۳۱۰۹۶۸

 ۰۹۱۱۵۹۰۶۶۵۶


نظر شما :