دستاورد شرکت فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

تجاری‌سازی دو محصول جدید موسسه رویان صنعت طبرستان مستقر در مرکز رشد دانشگاه صنعتی نوشیروانی ‏بابل

۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۲ کد : ۳۸۸ اخبار
تعداد بازدید:۴۸۴
تجاری‌سازی دو محصول جدید موسسه رویان صنعت طبرستان مستقر در مرکز رشد دانشگاه صنعتی نوشیروانی ‏بابل

پژوهشگران موسسه رویان صنعت طبرستان مستقر در مرکز رشد دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، دو محصول جدید را تجاری‌سازی و وارد بازار کردند. موسسه رویان­ صنعت طبرستان از سال گذشته بر طراحی نهایی و تولید دو دستگاه آنالیزور حرارتی با نام تجاری RST-Temp Analyzer و دستگاه دزدگیر هوشمند با نام تجاری RST-Car GPS قرار داده است. 
مهندس افرا وحیدی شمس، معاون تحقیق و توسعه موسسه در مورد دستگاه آنالیزور حرارتی گفت: این دستگاه قابلیت اندازه‌گیری دمای مواد حین فرآیندهای ذوب، انجماد، ترکیب و تبخیر را در یک بازه زمانی مشخص دارد و علاوه بر آن اندازه‌گیری‌های خود را در قالب نمودارهای تغییر دما، با توجه به نوع سنسور اندازه‌گیری تحلیل می‌نماید. 
این دستگاه در حال حاضر با توجه به قابلیت­های صنعتی خود به ویژه کالیبراسیون در حال تکمیل مراحل فروش به برخی کارگاههای صنعتی و موسسات آموزشی است. قیمت این محصول نیز در قیاس با نمونه تایوانی موجود در بازار ۷۵ درصد و در مقایسه با نمونه­ داخلی، نزدیک به ۳۰ درصد ارزان‌تر است.
هم­چنین مهندس محمد فرج الهی، معاون فنی و پشتیبانی موسسه رویان صنعت طبرستان قابلیت‌های دستگاه دزدگیر هوشمند را به صورت زیر تشریح کردند: 

  • قابلیت تشخیص و نمایش دقیق موقعیت مکانی خودرو
  • ارسال هشدار به صاحب خودرو در صورت وارد شدن ضربه
  • روشن شدن غیرمجاز وسیله‌ نقلیه و حتی حرکت کردن آن
  • حرکت با سرعت غیرمجاز
  • جدا شدن دستگاه جی‌پی‌اس
  • کم شدن باطری اضطراری داخل جی‌پی‌اس
  • امکان خاموش کردن وسیله‌ی نقلیه از راه دور در هنگام سرقت خودرو از طریق پیامک
  • وجود اپلیکیشن ارتباطی برای عدم امکان روشن کردن مجدد خودرو مگر با اجازه صاحب خودرو

مهندس فرج الهی در ادامه افزود: این دستگاه قابل‌نصب بر روی کلیه خودروها است و در آینده نزدیک نمایندگی‌های مورد تأیید موسسه جهت نصب از طریق وب‌سایت موسسه به نشانی www.royansanat.ir معرفی خواهند شد. هم­چنین قیمت این محصول در قیاس با سایر نمونه‌های موجود در بازار رقابتی، ارزان‌تر است. 
روابط عمومی دانشگاه تولید این محصولات کاربردی را به پژوهشگران شرکت و مرکز رشد دانشگاه تبریک می­گوید. هم­‌چنین متقاضیان محصول می­توانند از طریق مراجعه به مرکز رشد دانشگاه و یا کانال­های ارتباطی زیر برای ثبت درخواست خرید اقدام نمایند: 

09379557948
www.royansanat.ir


نظر شما :