تقدیر از برگزیدگان جشنواره نوآوری و کسب‌و‌کار نوشیروانی (بینوکاپ ۱۴۰۱)

۱۰ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۱:۵۵ کد : ۴۹۱۳ اخبار
تعداد بازدید:۳۴۶
به گزارش روابط عمومی، از برگزیدگان نخستین جشنواره نوآوری و کسب‌و‌کار نوشیروانی (بینوکاپ ۱۴۰۱) در مراسمی با حضور ریاست دانشگاه، هیئت‌ داوران، معاونین، مدیران و شرکت‌کنندگان در این جشنواره تقدیر شد.
تقدیر از برگزیدگان جشنواره نوآوری و کسب‌و‌کار نوشیروانی (بینوکاپ ۱۴۰۱)

در ابتدای مراسم، دکتر بهرام عزیزاله گنجی ریاست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و رئیس جشنواره با قدردانی از حضور شرکت‌کنندگان و همچنین تشکر از برگزار‌کنندگان این جشنواره گفتند: "با تجربه مسئولین و توانمندی بالای دانشجویان، این جشنواره با کیفیت عالی برگزار شد و ما همواره خواهان آن هستیم که این فعالیت‌ها در دانشگاه گسترش یابد و در واقع، این جشنواره حلقه اتصال دانش‌‎پژوهان و ایده‌پردازان با صنعت‌گران است و با کمک این جشنواره، این حلقه اتصال شکل گرفت و امیدوارم که این فعالیت‌ها مستمر باشد".

در ادامه دکتر حمید مشرقی، مدیر مرکز رشد فناوری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و دبیر جشنواره نوآوری و کسب‌و‌کار نوشیروانی (بینوکاپ ۱۴۰۱)، با قدردانی از حضور شرکت‌کنندگان، گزارشی از روند برگزاری جشنواره در طی ۳ روز در دانشگاه ارائه نمود و گفت:  "در روز نخست، سه کارگاه فشرده در محل دائمی جشنواره برگزار شد، در روز دوم نیز با حضور ۹ مربی برتر کسب‌وکار کشور، ایده و طرح‌ها بهبود یافت. در نهایت در روز سوم گروههای برتر در دو محور ایده و طرح کسب و کار به ارائه طرحهای خود به صورت فشرده در برابر داوران نهایی و سرمایه‌­گذاران پرداختند".

در ادامه از حمایت‌های شرکت مبین‌­نت، پارک و علم و فناوری مازندران، صندوق پژوهش و فناوری استان، شرکت دانش­‌بنیان جادوی فکر، شرکت دانش‌بنیان خزر ترانسفو، شرکت دیجی‌کالا، شرکت دایگان صنعت و سایر حامیان مالی و معنوی جشنواره تقدیر به عمل آمد. دبیر جشنواره در ادامه به پاره‌ای از تعهدات دبیرخانه مرکزی این جشنواره اشاره کردند و گفتند: "درخواست جدی ریاست دانشگاه و شرکای صنعتی ما این است که این جشنواره برای سال‌های آتی فعال باشد و فعالیت‌ها برای بین‌المللی کردن جشنواره صورت گیرد".

دکتر مشرقی در پایان به این جمله‌ی معروف کارآفرینان اشاره کردند که «هدف ما یادگیری است، ما دو راه بیشتر نداریم، یا تجربه کسب می‌کنیم یا موفق می‌شویم؛ ما هیچ‌وقت شکست نمی‌خوریم» و افزودند: "بسیاری از استارتاپ‌های موفق و برتر کشور و جهان شاید در این جشنواره‌ها نبودند، بلکه مسیر توسعه کسب‌وکار خود را یافتند و موفق شدند و ما به دنبال این مهم هستیم تا گروه‌ها مسیرشان را پیدا کنند".

گفتنی است در پایان مراسم از برگزیدگان جشنواره نوآوری و کسب‌و‌کار نوشیروانی (بینوکاپ ۱۴۰۱) تقدیر به عمل آمد. در بخش ایده رتبه نخست مشترک به گروه‌­های شیمی سبز و گروه استئون، رتبه دوم به گروه میزگرد و گروه سوم به گروه کوشیا رسید. هم­چنین در بخش کسب‌وکار، رتبه نخست به گروه اسکام، رتبه دوم مشترک به گروه سینجینو و گروه فرا و در نهایت رتبه سوم به گروه ایران­‌کشت رسید.

شایان ذکر است گروه‌­های مهد دانایی، دکتر اندرامی و سلامت هوشمند در بخش ایده نیز شایسته تقدیر شناخته شدند. همچنین گروه پارمیدا ژلاتین مازندران با به صدا درآمدن زنگ طلایی از سوی صندوق پژوهش و فناوری استان مازندران خارج از دور رقابت جهت مذاکرات سرمایه‌­گذاری و تأمین مالی مورد تقدیر قرار گرفتند.


نظر شما :