تقدیر از عوامل اجرایی نخستین جشنواره نوآوری و کسب‌وکار نوشیروانی (بینوکاپ ۱۴۰۱) در ۶۲امین جلسه شورای مرکز رشد دانشگاه

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۵:۲۱ کد : ۵۱۰۰ اخبار
تعداد بازدید:۷۸۱
شصت و دومین جلسه شورای مرکز رشد روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۸ در سالن اجتماعات جنب دفتر ریاست، با حضور رئیس دانشگاه، معاونین و اعضای شورای مرکز رشد دانشگاه برگزار و در بخش اول این جلسه، آیین تقدیر از عوامل اجرایی و دانشجویان فعال در برگزاری نخستین جشنواره نوآوری و کسب‌وکار نوشیروانی (بینوکاپ ۱۴۰۱) به عمل آمد.
تقدیر از عوامل اجرایی نخستین جشنواره نوآوری و کسب‌وکار نوشیروانی (بینوکاپ ۱۴۰۱) در ۶۲امین جلسه شورای مرکز رشد دانشگاه

شصت و دومین جلسه شورای مرکز رشد روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۸ در سالن اجتماعات جنب دفتر ریاست، با حضور رئیس دانشگاه، معاونین و اعضای شورای مرکز رشد دانشگاه برگزار شد.

در بخش اول این جلسه، آیین تقدیر از عوامل اجرایی و دانشجویان فعال در برگزاری نخستین جشنواره نوآوری و کسب‌وکار نوشیروانی (بینوکاپ ۱۴۰۱) به عمل آمد.

دکتر بهرام عزیز الله گنجی ریاست دانشگاه با قدردانی از تلاش‌ها و فعالیت‌های شبانه‌روزی عوامل اجرایی جشنواره گفت: سیاست‌گذاری این دانشگاه در مسیر از ایده تا بازار است که از آموزش و پژوهش شروع می‌شود و به فناوری و محصول تجاری قابل کاربرد در بازار و صنعت می‌رسد و ریل‌گذاری‌ها برای توسعه فناوری و تولید محصول انجام شده است. رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: هدف دانشگاه تربیت دانشجویان متعهد، متخصص، توانمند و کارآفرین است. فعالیت دانشجویان در این‌گونه جشنواره‌ها باعث کسب تجربه می‌شود و دانشجویانی که فعالیت‌های علمی پژوهشی می‌کنند، بعد از فارغ‌التحصیلی در حوزه پژوهش و فناوری موفق‌تر عمل می‌نمایند.

دکتر عزیز الله گنجی افزود: مسئولین و مدیران دانشگاه باید برنامه‌ریزی دقیق و منظمی برای بهره‌مندی از توانمندی‌های دانشجویان داشته باشند؛ دانشجویان بازوان دانشگاه هستند و در هر برنامه اجرایی‌ای که حضور دارند، آن برنامه بسیار خوب و موفق انجام می‌شود. دانشجویان باید در دانشگاه مهارت بیاموزند، راه کسب‌وکار را یاد بگیرند، با صنعتگران ارتباط برقرار کنند، زبان صنعت را یاد بگیرند، زیرا هم باعث کسب تجربه می‌شود و هم می‌توانند بعد از فارغ‌التحصیلی در مراکز صنعتی جذب شوند.

در ادامه دکتر حمید مشرقی مدیر مرکز رشد فناوری دانشگاه با قدردانی از حضور مهمانان، گزارشی از روند برگزاری جشنواره ارائه کرد و گفت: تأکید جشنواره بینوکاپ بر دو محور نوآوری و کسب‌وکارهای فناورانه است و این جشنواره بستری برای ارائه دستاوردهای فنی و پژوهشی اساتید، دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها، کارآفرینان و صاحبان ایده‌های کسب‌وکار است.

گفتنی است در ادامه مراسم، تندیس جشنواره به رئیس دانشگاه تقدیم شد و از زحمات مهندس پوریا محرابی، دانش آموخته دانشگاه و دبیر اجرایی اولین دوره جشنواره قدردانی شد و جناب آقای سینا محمدی زاده به‌عنوان دومین دبیر اجرایی جشنواره معرفی شد. همچنین فرآیند ثبت مالکیت معنوی جشنواره به نام دانشگاه ارائه شد. در ادامه از عوامل اجرایی نخستین جشنواره کسب‌وکار نوشیروانی (بینوکاپ ۱۴۰۱) تقدیر به عمل آمد و جلسه با گرفتن عکس یادگاری پایان یافت.

در ادامه جلسه شورای مرکز رشد، ایده دو هسته فناور مازند فیلامنت و فرا مدار طبرستان مطرح و با موافقت اعضای حاضر در شورا ورود این دو هسته در دوره پیش رشد مورد تأیید قرار گرفت. همچنین با حضور و عضویت هسته‌های فناور اسکام، فرا و کوشیا در مرکز رشد دانشگاه که از گروه‌های برتر و برگزیده در نخستین جشنواره نوآوری و کسب‌وکار بودند، موافقت شد.


نظر شما :