برگزاری چهارمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی شهر هوشمند ایران

۰۶ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۶ کد : ۵۱۴۴ اخبار
تعداد بازدید:۶۷۸
مرکز شتاب‌دهی رویداد و تجارت (شرکت همایشگران سام) چهارمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی شهر هوشمند ایران را از تاریخ ۱۱ الی ۱۳ تیر ماه ۱۴۰۲ در محل نمایشگاه‌های مصلی تهران برگزار می‌نماید.
برگزاری چهارمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی شهر هوشمند ایران

یک شهر یک اکوسیستم انسانی بزرگ و دائمی است که خدمات و فرصت‌های زیادی را به شهروندان خود ارائه می‌دهد. شهرسازی سریع و افزایش جمعیت، فشارهای زیادی را بر زیرساخت‌های شهری و خدمات‌رسانی وارد کرده است. شهرسازی کنونی برای مدرنیزه کردن زندگی شهری به استراتژی‌های قدرتمند و برنامه‌ریزی نوآورانه‌ای نیاز دارد. بسیاری از شهرها کیفیت و عملکرد خدمات شهری را با دیجیتالی شدن و هوشمندتر شدن ارتقا می‌بخشند. سیاست‌گذاران و مسئولین شهر در حال بررسی راه‌حل‌ها هستند تا خدمات جدیدی را به روشی کارآمد پاسخگو و پایدار برای جمعیت زیادی از مردم ارائه دهند.
از این رو مرکز شتاب‌دهی رویداد و تجارت (شرکت همایشگران سام) با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران، وزارت کشور و با حمایت مؤثر وزارت‌خانه‌ها، سازمان‌ها، بخش‌های خصوصی و شرکت‌های دانش‌بنیان، چهارمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی شهر هوشمند ایران از تاریخ ۱۱ الی ۱۳ تیرماه ۱۴۰۲ در محل نمایشگاه‌های مصلی تهران را برگزار می‌نماید.

لذا با توجه به نقش حائز اهمیت و تجارب موفق از هسته‌ها و شرکت‌های مستقر در مرکز رشد جهت ارائه دستاوردهای فناورانه و نوآورنه، تبادل اطلاعات و همچنین بهره‌برداری مناسب از فضای ایجاد شده و گسترش همکاری برای حضور در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی شهر هوشمند ایران دعوت به عمل می‌آید.
قابل ذکر است این نمایشگاه تحت حمایت مالی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با اختصاص یارانه نمایشگاهی به شرکت‌های دانش بنیان (۷۰ درصد تا سقف ۳۰ میلیون تومان) می‌باشد.

 

جهت دریافت فرم مشارکت اینجا کلیک کنید.


نظر شما :