بازدید رئیس و معاونین دانشگاه از مرکز رشد و مرکز نوآوری جدید دانشگاه

۲۴ خرداد ۱۴۰۲ | ۰۹:۵۶ کد : ۵۱۹۸ اخبار
تعداد بازدید:۶۱۲
دکتر بهرام عزیزالله گنجی ریاست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به همراه جمعی از معاونین و مدیران از مرکز رشد فناوری و مرکز نوآوری جدید دانشگاه بازدید نمودند.
بازدید رئیس و معاونین دانشگاه از مرکز رشد و مرکز نوآوری جدید دانشگاه

روز سه‌شنبه ۲۳ خرداد ماه، دکتر بهرام عزیزالله گنجی، ریاست دانشگاه به بازدید از وضعیت ساختمان مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه مستقر در کمربندی شرقی بابل پرداختند. در این بازدید دکتر امینی، مشاور رئیس دانشگاه، دکتر شفقت، معاون پژوهش و فناوری، دکتر خسروی، معاون اداری و مالی دانشگاه و دکتر میرزاگل‌تبار، مدیر دفتر فنی و طرح‌های عمرانی دانشگاه نیز به بررسی آخرین فعالیت‌های مرکز رشد و ساختمان مرکز رشد پرداختند. در این بازدید مدیریت مرکز رشد و کارشناسان و همکاران ایشان به ارائه آخرین وضعیت فعالیت شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان دانشگاه پرداختند.

دکتر حمید مشرقی، مدیر مرکز رشد دانشگاه در خلال این بازدید تأکید داشتند که ظرفیت پذیرش هسته‌ها و شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در دانشگاه بسیار زیاد است که در صورت توسعه فضای فیزیکی مناسب و در خور شأن نوآوران دانشگاهی و شرکت‌های حاصل از فعالیت‌های فناورانه دانشگاه، این ظرفیت به صورت جدی عملی خواهد شد. در این بازدید، هم‌چنین مشکلات و درخواست‌های موجود برای توسعه فعالیت‌های مرکز رشد در زمینه بهسازی ساختمان، توسعه فضای فیزیکی و کارگاهی و امکان‌سنجی ساخت ساختمان چندمنظوره پردیس علم و فناوری دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت. هم‌چنین در این بازدید ریاست دانشگاه ضمن آشنایی با فعالیت شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان مستقر در مرکز رشد، از مشکلات و درخواست‌های این شرکت‌ها آگاه شدند.

در ادامه ریاست دانشگاه و هیئت همراه به بازدید از ساختمان مرکز نوآوری جدید دانشگاه مستقر در نبش میدان امامزاده قاسم‌ بابل پرداختند و از وضعیت استقرار اولیه نوآوران و شرکت‌های فناور مستقر در آن بازدید نمودند. در حاشیه این بازدید نیز مقرر شد امکانات اداری و ساختمانی لازم برای تجهیز سریعتر و افتتاح ساختمان صورت پذیرد. هم‌چنین مقرر شد با هماهنگی معاونت مالی و اداری و دفتر فنی دانشگاه، طراحی لازم برای راه‌اندازی فضای کار اشتراکی و سرای نوآوری دانشگاه صورت پذیرد.


نظر شما :