اولین دوره طرح دستیار فناوری

۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۷:۵۸ کد : ۹۶۸ اطلاعیه‌ها
تعداد بازدید:۲۵۶
اولین دوره طرح دستیار فناوری

با توجه به آغاز به کار اولین دوره طرح دستیار فناوری مبتنی بر تفاهم‌نامه امضاءشده مابین ریاست محترم دانشگاه و پارک علم و فناوری مازندران، دانشجویان فعال و علاقه‌مند در حوزه‌های فناورانه امکان ثبت‌نام در سامانه موردنظر (www.parkintern.ir) را تا تاریخ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ دارند. هم‌چنین برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت آیین‌نامه طرح سامانه موردنظر قابل‌دسترسی است. در این طرح دانشجویان یک دوره زمانی ۶ ماهه مهارت‌آموزی و فعالیت فناورانه را در شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان تجربه کرده و به ازای ۳۰۰ ساعت کار در ۶ ماه، ماهیانه مبلغ ۱، ۲ و ۳ میلیون تومان به دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی پرداخت خواهد شد.
در مرحله اول دانشجویان علاقه‌مند باید از طریق سامانه موردنظر ثبت‌نام نموده و سپس با تأیید شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان همکار پارک علم و فناوری، تأییدیه حضور ایشان در شرکت‌های موردنظر به‌عنوان دستیار فناور صادر شود.
هم‌چنین کارشناس مرکز رشد، سرکار خانم پوستی (01135501130) و جناب آقای مهندس ذاکری (09368228279) رابط پارک علم و فناوری آماده پاسخگویی به سؤالات احتمالی هستند. خواهشمند است اطلاع‌رسانی لازم به اعضای محترم هیئت‌علمی و دانشجویان فعال در حوزه فناوری و فعالیت‌های دانش‌بنیان صورت گیرد تا امکان استفاده حداکثری از ظرفیت دانشجویان در شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان استان مازندران فراهم گردد.
 


نظر شما :